shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️4 دلیل برای اینکه مک استودیو بخریم

مک استودیو، احتمالاً برای یک کاربر معمولی ساخته نشده، اما اگر جزو کاربران حرفه‌ای هستید، همه دلایل موجود برای اینکه مک استودیو بخرید را برای شما توضیح خواهیم داد.

4دلیلبرایاینکهمکاستودیوبخریم

4 دلیل برای اینکه کاربران حرفه‌ای، مک استودیو بخرند


 

مک استودیو یک خط محصول کاملاً جدید در خط تولید مک اپل است که از سال 2022 راه اندازی شده است و ساخت دستگاهی برای حرفه ای ها در یک محیط استودیویی را هدف قرار داده و با فراهم کردن محیط کار انعطاف پذیر، مورد توجه سازندگان محتوا و استقبال آنها قرار گرفته است.

مک استودیو مانند مک مینی، یک کامپیوتر جمع و جور است که نسبت به قیمتش عملکرد فوق العاده ای دارد و دلایل زیادی وجود دارد که آن را به عنوان کامپیوتر بعدی خود در نظر بگیرید.

اما در ادامه همراه ما باشید تا ببینیم، مهمترین دلایل خرید مک استودیو چیست؟

 

مشاهده قیمت و خرید مک استودیو اولترا

 

1. طراحی مدولار

مک استودیو دارای طراحی ماژولار است، به این معنی که شما باید صفحه نمایش، صفحه کلید، دوربین و ماوس خود را تهیه کنیداین به شما امکان می دهد لوازم مورد نیاز خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

مک استودیو می تواند تقریباً به هر مانیتور خارجی با پورت HDMI یا Thunderbolt متصل شود، اما صفحه نمایش استودیو دیسپلی اپل، یک نمایشگر 5K عالی برای این دستگاه است.

فرم جمع و جور آن یک نقطه قوت بزرگ برای مک استودیو است، زیرا به شما امکان می دهد آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنیداپل آن را به گونه ای طراحی کرده است که فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی کند . این دستگاه شبیه دو مک مینی است که روی هم قرار گرفته اند.

4 reasons to buy Mac Studio

2. قدرتمندترین تراشه‌های اپل را در اختیار دارد

در نسلهای مختلف مک استودیو که تاکنون تولید شده اند، شاهد حضور قدرتمندترین تراشه های اپل سیلیکون در ساخت آنها هستیم. اپل سیلیکون سری Max و Ultra که در واقع ترکیبی از قدرت و سرعت را برای هر کاری فراهم میکنند.

برای مثال، مک استودیو 2022 دارای دو تراشه برای انتخاب است M1 Max و  M1 Ultraکه تراشه M1 Ultra اساساً دو تراشه M1 Max است که با هم ترکیب شده‌اند تا عملکردی بی‌سابقه را بدون مواجه شدن با محدودیت‌های افزایش اندازه قالب ارائه دهند.

در مک استودیو 2022 شما می توانستید تراشه M1 Max را با یک پردازنده گرافیکی 24 هسته ای یا 32 هسته ای در اختیار داشته باشید و در  M1 Ultra، نیز مک استودیو را با یک پردازنده گرافیکی 48 یا حداکثر 64 هسته ای بسته به نیاز خود خریداری کنید.

همچنین وقتی صحبت از پیکربندی حافظه و ذخیره سازی به میان می آید، می توانستید مک استودیو 2022 را با حداکثر 128 گیگابایت حافظه یکپارچه و حداکثر 8 ترابایت فضای ذخیره سازی بخرید.

همین شرایط در مک استودیو 2023 نیز ادامه داشته و بیشترین مقدار رم، حافظه داخلی و تعداد هسته های پردازشی و گرافیکی مربوط به خانواده مک استودیو بوده است.

به این ترتیب، تراشه‌های M1 Max و M1 Ultra و نسل بعدی این تراشه های که M2 Max و M2 Ultra هستند، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند که می‌تواند جریان‌های کاری بسیار سنگین را مدیریت کنند. برای مثال در Geekbench، با قرار دادن تراشه M1 Ultra بکار رفته در مک استودیو زیر فشار کاری، نتایجی بهتر از تراشه 28 هسته‌ای Xeon در Mac Pro به دست می آید. بنابراین با خرید مک استودیو، یک تراشه قدرتمندتر با پول بسیار کمتری دریافت می کنید.

 

4 دلیل برای اینکه مک استودیو بخریم

 

3. قیمت قانع کننده

مبلغ پرداختی برای خرید مک استودیو، در قبال آنچه دریافت میکنید کاملاً منطقی و وسوسه برانگیز است.

برای مثال، مک استودیو 2022 با قیمت شگفت‌آور معقول 1999 دلار در نسخه پایه وارد بازار شد. این مدل دارای تراشه  M1 Max، 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بود. اولین نسخه از پیکربندی های M1 Ultra مک استودیو نیز از 3999 دلار شروع می شد که 64 گیگابایت حافظه یکپارچه و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داشت.

از این لحاظ، مک استودیو بالاتر از آی مک M1 و مک مینی قرار دارد، اما به طور قابل توجهی ارزانتر از قیمت اولیه 5999 دلاری برای مک پرو است و به ازای قیمت مدل پایه یا مدل رده بالا، عملکرد فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کنید که می‌تواند جریان‌های کاری سختی مانند ویرایش ویدیوی 4K، ویرایش عکس، توسعه برنامه، ایجاد موسیقی و موارد دیگر را انجام دهد.

با این حال، تنها در صورتی باید خرید نسخه M1 Ultra را در نظر بگیرید که گردش کاری شما بتواند عملکرد آن را بطور کامل بکار بگیرد.

 

4 reasons to buy Mac Studio 4 دلیل برای اینکه مک استودیو بخریم

 

مک مینی ام 2

 

4. تنوع بالا در پورتهای ورودی/خروجی

مک استودیو تعداد زیادی پورت را در تمامی نسخه ها ارائه می دهد. این سیستم دسکتاپ، دارای چهار پورت USB-C با قابلیت Thunderbolt 4 در پشت و دو درگاه USB-C  معمولی در جلو است.

با این حال، اگر مک استودیو را با M1 Ultra خریداری کنید، دو درگاه USB-C جلوئی نیز سازگار با Thunderbolt 4 خواهند بود. مک استودیو همچنین دارای یک اسلات کارت SDXC در جلو است که میتواند همه تولیدکنندگان محتوا را خوشحال کند.

علاوه بر این پورت ها، مک استودیو همچنین دارای اترنت 10 گیگابیتی، دو پورت USB-A، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت HDMI استجک هدفون مک استودیو، مانند آنچه در مک بوک پرو M1 و مک بوک ایر M1 به بعد مشاهده میکنیم، از هدفون های امپدانس بالا پشتیبانی می کند.

همانطور که مشاهده میکنید، تعداد و تنوع پورت ها در مک استودیو به هیچ وجه یک عامل محدود کننده نخواهد بود و چندین حالت مختلف اتصال را برای وسایل جانبی مانند نمایشگر، دستگاه های ذخیره سازی و غیره ارائه داده و خیال کاربر را بابت این موضوع راحت میکند.

 

4 reasons to buy Mac Studio 4 دلیل برای اینکه مک استودیو بخریم

 

مک استودیو، یک مک رومیزی پیشرفته برای استفاده حرفه‌ای

مک استودیو رایانه‌ای برای افراد معمولی نیست بلکه برای حرفه‌ای‌هایی طراحی شده است که می‌خواهند همزمان یک دستگاه جمع‌وجور و قدرتمند داشته باشند تا بتوانند به راحتی در یک فضای استودیویی و کاری فعالیت کنند. مک استودیو حتی در مدل پایه، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در کنار قیمت منطقی، ارائه می‌کند. بنابراین، اگر در حال حاضر، به قدرتمندترین مک با تراشه اپل سیلیکون نیاز دارید، مک استودیو همان دستگاه است.

 

مشاهده قیمت و خرید مک استودیو اولترا

 

با این حال، اگر به دنبال خرید مک استودیو و نمایشگر استودیو دیسپلی اپل، به عنوان جایگزینی برای iMac خود هستید، بهتر است در مورد آن تجدید نظر کنید!

همچنین برای مشاهده قیمت خرید مک استودیو، می‌توانید به فروشگاه پارسان می، سر بزنید.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

مقایسه کامل مک مینی با مک استودیو | راهنمای خرید + جدول مقایسه

تفاوت مک مینی M2 و مک استودیو 2022

آیا مک استودیو اپل و نمایشگر اپل جایگزین آی مک 27 اینچی می شود؟

راهنمای خرید مک مینی در سال 2021

آیا مک مینی M1 در مقایسه با سایر مک‌ های اپل ارزش خرید دارد؟

معرفی بهترین برنامه ‌های کاربردی مک - قسمت چهارم

10+1 دلیل برای خریدن مک اپل به جای کامپیوتر ویندوزی

فراموش کردن پسورد مک و راهنمای نحوه باز کردن رمز مک

راهنمای فعال سازی Find My در آیفون، آیپد، آیپاد و مک

آموزش آپدیت کردن سیستم عامل مک

 

 

 

 

گردآوری: پارسان می